top of page

sistemsko obrazovanje

332.jpg

decembar 2022

LJUDI KOJI IMAJU "POGREŠNE" IDEJE I KOJI "POGREŠNO" RAZMIŠLJAJU SU ISKLJUČENI - Univerziteti, na primer, nisu nezavisne ustanove. Postoje ljudi razbacani po njima koji deluju nezavisno, ali tako je i s medijima. Tako je uglavnom i s korporacijama. Što se toga tiče, tako je i sa fašističkim državama. Ali institucija kao takva je parazit. Zavisna je od spoljnih izvora pomoći, a ti izvori pomoći, privatno bogatstvo, na primer, velike korporacije i vlada (koja je toliko povezana s korporativnom moći da ih je teško razlikovati) – oni su, u suštini, ono usred čega se nalaze univerziteti.

Ljudi unutar njih koji se ne prilagode strukturi, koji je ne prihvate i ne usvoje (ne možeš raditi s njom ako je ne usvojiš i ne veruješ joj), ljudi koji to ne čine će verovatno biti iskorenjeni usput, počevši od vrtića pa nadalje. Postoji puno vrsta sredstava filtriranja pomoću kojih se odstanjuju ljudi koji predstavljaju problem i koji samostalno misle. Vi koji ste studirali na fakultetu znate da je obrazovni sistem dobro opremljen za nagrađujući konformizam i pokornost.

Znači, obrazovni sistem je jedno od tih sredstava filtriranja pomoću kojeg na videlo izađu svi koji predstavljaju problem, a ostaju oni koji iskreno apsorbuju okvir mišljenja i stavova struktura moći u društvu koje ih okružuje. Elitne institucije, Harvard ili Prinston, na primer, su dobro opremljene za socijalizaciju. Ako ste na Harvardu, većina onoga što učite jeste ponašanje, kako se ponašati kao član višeg sloja, kako pravilno razmišljati i slično.

IMG_0867.webp
x1080.jpg

Ako ste pročitali “Životinjsku Farmu” Džordža Orvela, koja je napisana sredinom četrdesetih, znate da je to satira na Sovjetski Savez, totalitarnu državu. Knjiga je bila veliki hit. Svima se svidela

Na kraju se ispostavilo da je on napisao uvod u “Životinjsku Farmu” koji je bio sakriven. Pojavio se trideset godina kasnije. Neko ga je pronašao među njegovim papirima.

Uvod u “Životinjsku Farmu”, nazvan “Književna cenzura u Engleskoj”, govori o tome da se knjiga izruguje Sovjetskom Savezu i njegovoj totalitarnoj strukturi. 

Ali Orvel je u tom uvodu takođe rekao da Engleska nije puno drugačija. Mi nemamo KGB za vratom, ali krajnji ishod je skoro isti.

Ljudi koji imaju sopstvene ideje ili koji pogrešno razmišljaju su isključeni.

Orvel spominje i institucijsku strukturu, u dve rečenice. Pita se zašto se takve stvari dešavaju? Prvo zato što su novine u vlasništvu bogatih ljudi koji se brinu da samo određene stvari dođu do javnosti. Drugo, kada prolazite kroz elitni sistem obrazovanja, kada prolazite kroz škole u Oksfordu, učite da postoje određene stvari o kojima nije prikladno govoriti i određene misli o kojima nije prikladno razmišljati. To je socijalizacijska uloga elitnih institucija i ako se tome ne prilagodite, najčešće ste napolju. Te dve rečenice sve govore.

MEDIJI, PROPAGANDA I SISTEM - Noam Čomski

332.jpg

avgust 2021

0004.jpg

KONVENCIONALNO - SISTEMSKO OBRAZOVANJE KAO ORUĐE OBMANJIVANJA LJUDI - Mudar je onaj čovek koji uvek preispituje naučeno a ne onaj koji zadrto brani znanje koje je jednom stekao, a od koga ili kako ga je stekao? Stekao ga je kroz sistemsko obrazovanje koje je bazirano na "nauci" - čijoj nauci? - Takvi se nikada ne usude i pomisliti da postoji mogućnost prevare i netačnih ili polutačnih činjenica na kojima se bazira naučeno. Sistem i njegove mehanizme kreira jedna te ista - globalna vlastela u čijim rukama su sve poluge moći pa i kontrola obrazovanja masa. Obrazovanje prilagođavaju masama na takav način da se ove “zaraze” neistinama i poluistinama kako bi bile držane u pokornosti i kako bi je lakše "šišali",  tj. sticali profite i ostvarivali svoje, tako očigledne satanističke interese!

U ovoj priči nailazimo, gotovo svakodnevno, na one "prepametne", pune sebe, uglavnom siromašne duhom i veoma bogate sistemskim "znanjem" (znanje na kojem počiva postojeći nehumani sistem) da slepo brane naučene dogme jer bi bez njih bili niko i ništa kao što to i jesu među osvešćenim svetom (takvi su nesposobni sagledati funkcionisanje sistema u celini, njegove kreatore i njihove ciljeve i interese koji se ne poklapaju sa interesima 99% čovečanstva). 

Ovi su ujedno i najopasniji čovečanstvu jer su zapravo "tumači" i stubovi (čuvari) ovog pokvarenog sistema, predstavljajući mu taj sistem baš onakvim kakvim on uistinu nije. 

332.jpg

jul 2021

PRAVO OBRAZOVANJE JE ZABRANJENO - "Naš problem shvatanja prisilinog školovanja potiče od jedne nezgodne činjenice: šteta koju ono čini iz ljudskog ugla predstavlja korist gledano iz ugla sistema.”

Džon Tjelor Gato – američki pisac koji je tri puta dobio nagradu Učitelj godine grada Njujorka, poznat je i po zalaganju za ukidanje škola.

 

U antička vremena obrazovanje se veoma razlikovalo od onoga što mi danas smatramo obrazovanjem. U Staroj Atini na primer, nisu postojale škole. Platonove prve akademije bile su mesta ta RAZMIŠLJANJE , RAZGOVOR I SLOBODNO EKSPERIMENTISANJE. Obavezno školovanje bilo je namenjeno robovima!

 

Današnje škole su nastale na sledećim principima: besplatno, državno i obavezno. Prve škole kakve danas poznajemo nastale su u kasnom XVIII i ranom XIX veku u Pruskoj u cilju sprečavanja revolucija poput one u Francuskoj. Kraljevi su uveli neko “prosvetiteljstvo”, ne bili donekle zadovoljili narod  i u isto vreme sačuvali apsolutnu vlast. Takvo obrazovanje je promovisalo poslušnost, disciplinu i autoritarni režim. Pokorno i poslušno stanovništvo koje će obučavati za vođenje ratova. Iz Pruske ovaj model obrazovanja se proširio po čitavom svetu. Cil je bio despotske prirode: da se neprekidno održavaju elitistički modeli i klasna podela.

 

I Napoleon je uveo ovo isto obrazovanje iako zakleti neprijatelj despota rekavši: “Želim da stvorim obrazovno telo koje će usmeravati pravac mišljenja francuskog naroda.”  Takva situacija je i danas, bili svesni toga ili ne.

 

Škole su nastale u jednom pozitivističkom svetu kojim je vladala industrijska ekonomija, čija je svrha bila postizanje što više vidljivih rezultata uz najmanji mogući trud i troškove koristeći naučne formule i opšte zakone.

002.jpg

Industrijski preduzetnici XIX veka poput Karnegija, Morgana, Rokfelera, Forda... izdvajali su iz svojih fondova novac za obavezno školovanje – sredstvo za proizvodnju korisnih radnika – koristan alat koji će osigurati da kultura ostane ista i da društvo ponavlja obrasce ponašanja  - očuvanje današnje društvene strukture.

 

Škole su postale proizvođači poslušnih građana - potrošača gde ljudi postepeno postaju brojevi, rezultati i statistika. Zahtevi i pristisak od strane sistema konačno uvode čoveka u proces dehumanizacije.

 

Škole nemaju tu sposobnost da zadovolje individualne potrebe učenika, svi moraju da nauče isto – one su centri za dresiranje. Ko ne nauči nešto, ostaje posle časova.

 

To znači da je obrazovni sistem društveno  isključiv sistem: bira se tip ljudi koji će upisati fakultet, kako bi potom postali deo elite koja kontroliše preduzeća i proizvodnju, ekonomske i komunikacione sisteme itd. I postoji drugi tip ljudi za koje škola nije podobna, i kao takvi osuđeni su na manje sigurne poslove, jer im nedostaju odgovarajuće kvalifikacije.

 

Sistem i državu uopšte nije briga za čoveka kao ljudsko biće, kao pojedinca. 

Dete vas stalno pita “zašto ovo”, “zašto ono” – Suština je u tome da ga vi ne terate da se ono zainteresuje i postavlja pitanja, radoznalost je deo njegove prirode. To što ima čulne organe, dovoljno je za opažanje sveta, zar ne? Dete ima mozak i može da misli, rasuđuje, razmišlja, stvara, mašta. Međutim škola čini suprotno – ućutkuje ga. Vremenom , kako deca rastu, počinju da gube radoznalost i volju za učenjem. Dvanaestogodišnje dete, retko će kad posegnuti za knjigom nakon časa, zašto? Zato jer je SIT toga da mu neko stalno govori šta treba ili ne treba da uradi i zato jer je izgubio svaku radoznalost za učenje

 

Studije pokazuju da bi se danas 98% dece uzrasta do 5 godina mogla smatrati genijima. Ona su radoznala, kreativna, umeju da razmišljaju na različite načine, rešavaju probleme..tj. imaju OTVOREN UM. Problem je u tome što posle 15. godine samo 10% te dece zadržava ove sposobnosti. 

 

Dakle, iza granica našeg uma, naše svesti, svi smo mi geniji. Ono što uistinu pedagog mora da nauči je da njegovi đaci treba da imaju otvoren um kako bi im bilo omogućeno da sva ta znanja, kreativnost i genijalnost koje nose u sebi, izađu na površinu!  

"Pravo obrazovanje je zabranjeno", argentinski film

 

https://youtu.be/98kMrdMQv_4?list=PLB6B174B0042A194B

332.jpg

maj 2021

415.jpg

SAMO ZUPČANICI U MEHANIZMU POSRNULOG SISTEMA - Deca i mladi se pripremaju da budu samo zupci u centru pokretanom zupčaniku pa smo svedoci sve rasprostranjenijem kolektivnom “obrazovanju” koje decu uči da se odreknu individualnosti u korist kolektivnog mišljenja!

 

Na ovom stanovištu je utemeljeno obrazovanje širom sveta. Bertrand Rasel (1872-1970) je bio britanski pisac, filozof, društveni kritičar i aristokrata iz istaknute loze Raselovih. Njegov deda Džon Rasel je tokom vladavine kraljice Viktorije u dva navrata bio premijer, a roditelji su mu bili vikont i vikontesa  Amberley.

Bertrand Rasel je u svojoj knjizi “Uticaj nauke na društvo” iz 1951. napisao sledeće:

 

“ Obrazovanje treba stremiti uništavanju slobodne volje tako da učenici školovani na taj način celi svoj život ne budu sposobni misliti i raditi drugačije nego onako kako bi to od njih očekivali njihovi profesori... Uticaji od kuće opstruišu; kako bi se učenici doveli u red, efikasni su muzički stihovi intonirani ponavljanjima...                                      

 

                                                                        

Na budućim naučnicima je da preciziraju ove maksime i otkriju koliko po glavi košta da se učenici uvere da je sneg crn. Kada se ta tehnika usavrši, svaka vlast zadužena za obrazovanje više od jedne generacije moći će kontrolisati svoje podanike sigurno i bez potrebe za vojskom i policijom.”         

                                                                                                                Dejvid Ajk             

332.jpg

januar 2020

Neki imaju pravo znanje a neki samo obrazovanje. Šta je obrazovanje? Obrazovanje je kada vam kažu šta da mislite i kako da mislite. Oni koji su u stanju da zapamte i prenesu što im je rečeno na komandu, se smatraju veoma obrazvanim. Postoji veoma velika razlika između biti obrazovan i biti inteligentan. Samo ako verujete u ono što vam je rečeno, pogotovo od strane zvaničnih sistemskih izvora “znanja”, ne znači da je istina.

332.jpg

januar 2020

Društvo ne želi pojedince koji su budni, pronicljivi, revolucionarni, jer takvi pojedinci se ne uklapaju u uspostavljeni društveni obrazac i mogu ga prekinuti. Zbog toga društvo nastoji da zadrži vaš um u svom obrascu i zato vas takozvano obrazovanje ohrabruje da imitirate, da pratite i da se prilagođavate.

                                                                              Džidu Krišnamurti

Govoreći  o konceptu  da ljudi vole svoju potčinjenost Bertrand Rasel ga  objašnjava   u okvirima  naučne diktature:

 

"Za  očekivati je da će napredak u fiziologiji  i psihologiji  državama  dati  mnogo veću kontrolu  nad  individualnim   mentalitetom  od one  koju sada imaju  čak itotalitarne države.  Fihte je  rekao da bi cilj  obrazovanja  trebao biti  uništavanje slobodne volje, tako  da  učenici,  nakon što  napuste školu, budu  do kraja života nesposobni misliti ili postupati  drugačije od onoga što su želeli njihovi učitelji... Prehrana, vakcine i zabrane kombinovano će se koristiti od ranog doba da bi se proizveo karakter i verovanja koja će vlasti smatrati poželjnima kao i da će svaka kritika onih na vlasti postati psihološki nemoguća. Čak i ako svi budu jadni, svi će verovati da su srećni, jer će im vlada reći da je to tako?"

332.jpg
038.jpg
33.jpg
040.jpg
332.jpg

"U mnogim slučajevima ove Tavistokove institucije su dobile takav uticaj da su prodrle u ključne aspekte života u Americi, od kojih je obrazovanje jedno od ključnih. Dr Aleksander King, jedan od osnivača NATO pakta i član Komiteta 300 i Rimskog kluba, uništio je obrazovanje u Americi, preuzevši Nacionalno udruženje učitelja, i u saradnji sa zakonodavcima sproveo nove obrasce obrazovanja koji imaju za cilj spuštanje opšteg obrazovnog nivoa stanovništva."

 

Dosije Omega – Milan Vidojević

https://drive.google.com/folderview?id=0B89nlELEhp5UQTJ3TWJaX291WWs&usp=sharing 

 

Prema Džefri Gruppu obrazovni sistem SAD je po kvalitetu među poslednjim u svetu. Trend “zaglupljivanja” se širi uspešno čitavim svetom. Sistem obrazovanja i kod nas je iz godine u godinu sve ruiniraniji – iz školskih klupa izlazi većina nesposobna da promišlja svet sopstvenom glavom i željna samo da uhvati priključak za nešto što će ih dalje voditi kroz život a taj priključak ih samo dalje inkorporira u mrežu matrixa. Upravo to je i cilj globalističke oligarhije...stvaranje poslušne i apatične robovske mase koja se može modelovati poput plastelina u skladu sa njihovim ni malo humanim željama!     

decembar 2019

decembar 2019

332.jpg

oktobar 2019

ISTA UMNA MAŠINERIJA ZA VODEĆE ŠRAFOVE MATRIXA - “Sjedinjene Države imaju svoju sopstvenu verziju elitne mreže univerziteta i privatnih škola, tzv. Ivy League" - osam ekskluzivnih univerziteta iz severoistočnog dela SAD-a (Harvard, Yale, Princeton, Columbia, Brown, Cornell, Dartmouth i Univerzitet Pennsylvania. - , koji daju većinu značajnih političkih figura, uključujući Bušove (starijeg i mlađeg) i Klintonove, koji su pohađali Univerzitet Yale. Bil Klinton je čak išao na Oksfordski univerzitet preko iluminatske „Rhodeseove stipendije", a zašto i ne bi kada Oxford nudi najbolju indoktrinaciju na svetu? Univerziteti Ivy Leaguea izrasla su po ugledu na Oxford i Cambridge. Na isti način medijima vlada klika iz privatnih škola i Oxbridga, tako da imamo vodeće političare i političke 'mislioce' koje je obučila ISTA umna mašinerija kao i one koji upravljaju medijima.”

                                                                                                                                        Dejvid Ajk

ivyChart.jpg
332.jpg
119.jpg
bottom of page